Italijos-Lietuvos prekybos rūmai dalyvavo 135-ojoje Italijos prekybos rūmų prezidentų asamblėjoje. 2012 liepos šeštą dieną Tempio Adriano rūmuose Romoje įvyko 135-asis Italijos prekybos prezidentų suvažiavimas, į kurį buvo pakviesta Italijos-Lietuvos prekybos rūmų prezidentė dr. Ieva Gaižutytė.

Asamblėjoje buvo aptartos aktualiausios Italijos verslo pasaulio temos, renginyje dalyvavo Italijos svariausių ekonomikos institucijų vadovai.

Italijos Respublikos Prezidento Giorgio Napolitano perduota žinia:

„Prekybos rūmai Italijoje visuomet intensyviai rėmė socialinę, ekonominę ir politinę mūsų šalies plėtrą, taip atlikdami nepakeičiamą vaidmenį integruojant regioninius verslus į plačią nacionalinę rinką. Sunki šiandienos ekonominė situacija skatina vienytis siekiant ekonominio augimo ir naujų darbo vietų. Šie procesai turėtų lygiaverčiai apimti visas teritorijas.“

Italijos Senato Prezidentas Renato Schifani pabrėžė:

„Prekybos rūmai visada sugebėjo būti unikalūs interpretatoriai, įtvirtindami visuomenėje tarpinės institucijos vaidmenį. Norėčiau atkreipti dėmesį į šiandienos realijas šiose probleminėse srityse: profesinė orientacija, vadyba ir verslumo ugdymas, ryšiai tarp įmonių, mokyklų ir universitetų. Ekonominiu ir socialiniu požiūriu, tai patys svarbiausi Prekybos rūmų uždaviniai.“

Parlamento Pirmininkas Gianfranco Fini paskelbė:

„Esu tikras, kad jūsų, t.y. Prekybos rūmų prezidentų, darbai sudarys galimybę pagerinti situaciją šalies ekonomikoje. Prekybos rūmų tinklas reprezentuoja bendradarbiavimą tarp įmonių įvairiose teritorijose. Dėl to manau, kad itin svarbus jūsų dėmesys turėtų būti vietinių ekonominių sistemų mobilizacijai, nes ji yra lemiamas veiksnys siekiant mūsų šalyje augimo ir socialinio solidarumo garantijų.“

Italijos prekybos rūmų sąjungos (Unioncamere) Prezidentas Dr. Ferruccio Dardanello pabrėžė:

„Prieš 150 metų –1862 metų liepos 6 dieną – pirmasis susivienijęs Parlamentas įsteigė prekybos rūmų tinklą, išsiplėtusį po visą šalį. Šis tinklas bėgant metams tapo „įmonių namais“. Šiandien prekybos rūmai iš tiesų yra bendri įmonių namai, nepaisant pasiskirstymo į sektorius, zonas, didelės ar mažos apimties įmones. Išlikdami vieningi galime prisidėti prie rūmų veiklos vardan mūsų šalies gerbūvio. Antrojo ketvirčio duomenys apie įmonių įsteigimą ir likvidavimą nustebino net mus pačius. Balandžio – birželio mėnesiais pelningai dirbo 31 500 bendrovių. Tai yra tie verslininkai, kurie garsina Italiją visame pasaulyje. Unikalus kultūrinis ir gamtinis palikimas, solidarumo, šeimos bei svetingumo principų laikymasis yra tos vertybės, kurias reikia išsaugoti ir perduoti naujoms kartoms. Italija pasaulyje žinoma kaip kokybės sinonimas. Ženklas „Made in Italy“ – tia yra nepakartojama vertybė.“