Mūsų mokymo programa, parengta įmonėms ir verslininkams, yra skirta suteikti žinias, reikalingas sukurti tinkamiausią prekės/prekės ženklo pozicijos ir žinomumo didinimo strategiją užsienio šalies rinkoje. Kurso metu dalyviai įgyja gebėjimą paruošti komunikacijos modelį, kuris didina įmonės žinomumą bei kuria įmonei pridėtinę vertę. Šių mokymų tikslas – padėti klientui identifikuoti efektyviausius sklaidos kanalus ir prekių/paslaugų pateikimo būdus užsienio rinkoje, siekiant išsiskirti iš teikiamų paslaugų ir produktų gausos.

Mokymų programa skirta verslo plėtros vadovams, marketingo ir komunikacijos specialistams, ryšių su klientais palaikymo specialistams ir vadovams. Mokymų programos turinys yra pritaikytas atsižvelgiant į internacionalizacijos procesus, įmonės ir produkto plėtrą užsienio rinkoje, sklaidos kanalų tipus ir įmonės įvaizdžio kaip konkurencinio pranašumo formavimo politiką.

Italijos ir Lietuvos prekybos rūmų dažniausiai organizuojami kursai yra šie:

Tarptautinė veikla: tinkamos komunikacijos paruošimas

  • Pritaikyti kontekstą ir pranešimą numatytiems tikslams;
  • Paruošti įmonės ir produkto pristatymo laišką;
  • Paruošti tikslų ir įtaigų tekstą;
  • Paruošti vaizdinę medžiagą: įvaizdis ir pirmojo įspūdžio svarba.

 

Tarptautinė rinkodara: prisistatymas užsienio rinkoje

  • Įrankiai, kaip didinti produkto/paslaugos žinomumą užsienio rinkoje;
  • Komunikacijos priemonės internacionalizacijos procesui pradėti;
  • Įmonės pozicionavimas organizuojant pristatymo renginius;
  • Įvairios komunikacijos formos ir jų integracija;
  • Komunikacijos kampanijos užsienyje įgyvendinimas;
  • Biudžeto rengimas.

 

B2B susitikimų organizavimas:

  • Susitikimo su užsienio pirkėjais planavimas;
  • Produkto pristatymas: iliustracinė medžiaga, vaizdo įrašas ir t. t.;
  • Susirinkimo aprašomosios ir dokumentinės medžiagos paruošimas;
  • Produkto koncepcijos paruošimas, sietinas su kilmės vietos tapatumu.

 

Tinkamo įvaizdžio pozicionavimui ir reklamai sukūrimas

  • Tikslinio rinkos segmento analizė;
  • Tapatybė ir unikalumas: elementai, atspindintys įmonės ir produkto įvaizdį;
  • Pavyzdžio sukūrimas;
  • Pabrėžtinos detalės ir komunikuojama žinutė pirkėjui;
  • Reklamos formato ir kanalų pasirinkimas.

 

Prekės pristatymas pardavimo vietose:

  • Platintojo ir vietos charakteristikų analizė;
  • Vizualinės prekybos elementai;
  • Medžiagos ir pakuotė, skirtos pabrėžti produkto vertę;
  • Suderinamumas su verslo aplinka.

 

Italų ir anglų verslo kalbos kursai

  • Bendravimas telefonu;
  • Laiškų, ataskaitų, faksogramų ir žinučių rašymas;
  • Įmonės, produktų ir paslaugų pristatymas;
  • Darbo pareigų ir įmonės organizavimo aprašymas;
  • Dalyvavimas verslo susitikimuose;
  • Įmonės veiklos našumo, pajamų ir rezultatų aprašymas;
  • Socializacija, kelionės ir kongresai;
  • Rinkodara ir reklama;
  • Verslo ir valdymo temos.

 

Italijos ir Lietuvos prekybos rūmai vykdo mokymo kursus Italijoje ir Lietuvoje padedami konkrečios srities ekspertų, universitetų dėstytojų ir specialistų, turinčių daugiametę patirtį vedant kursus, seminarus ir dirbtuves (angl. „workshop“) su kitomis institucijomis, teritorinėmis įstaigomis ir asociacijomis.

 

Įprasta kaina Kaina nariams
Sutartinė 20% nuolaida