Italijos ir Lietuvos prekybos rūmai maloniai kviečia į seminarą “Įėjimo į užsienio rinką strategija”.
Lekt. Inga Uus
Balandžio mėn. 12 d., Vilnius
Renginio tipas: ABC / gilinamasis
Visos įmonės siekia auginti pardavimus ir jų pelningumą, tačiau reta įmonė gali užsitikrinti augimą, orientuodamasi tik į vidaus rinką. Dėl sprendimo sudėtingumo, ėjimas į užsienio rinką gali būti sėkmingas tik tuomet, kai jis yra paremtas konkrečia strategija. Įėjimo į užsienio rinką kaštai ir efektyvumas priklauso nuo strateginių įėjimo į užsienio rinką sprendimų, tad ką reikia įvertinti priimant tokius sprendimus? Kaip pasirengti įėjimo į užsienio rinką strategiją?
Seminare atsakoma į klausimus:
Seminaro metu derinama teorinė medžiaga, praktinės užduotys ir dalyviams rūpimų klausimų diskusijos.
Seminaras skirtas: mažų ir vidutinių įmonių vadovams, įvairaus profilio įmonių marketingo specialistams, pardavimo vadybininkams, įmonių darbuotojams, svarstantiems ir ketinantiems žengti į užsienio rinkas.
Trukmė: 4 val. (12:00-16:30)
Kaina: vienam asmeniui – 65 €, kaina dviem asmenims registruojantis drauge – 100€.
Vieta: Italijos ir Lietuvos prekybos rūmai, BNordic verslo centras, J. Basanavičiaus g. 26, Vilnius
Registruotis prašome pateiktos nuorodos apačioje, paspaudžiant mygtuką “Registruotis”.